Arama formu
Search this site
Anasayfa
Kurumsal
Hakkımızda
Neden AG Asansör
Değerlerimiz
Hizmetler
Montaj
Servis ve Bakım
Sıkça Sorulan Sorular
Modernizasyon
Ürün Garantisi
Satış Sonrası
Ürünler & Çözümler
ASANSÖRLER
ÖZEL ASANSÖRLER
PLATFORMLAR
YÜRÜYEN MERDİVENLER
Projeler
Medya
Haberler
Videolar
Galeriler
İletişim
Bize Ulaşın
Bayi Başvuru Formu
Ürün Talep Formu
Türkçe
İngilizce
Anasayfa
Kurumsal
Hakkımızda
Neden AG Asansör
Değerlerimiz
Hizmetler
Montaj
Servis ve Bakım
Sıkça Sorulan Sorular
Modernizasyon
Ürün Garantisi
Satış Sonrası
ÜRÜNLER
ASANSÖRLER
ÖZEL ASANSÖRLER
PLATFORMLAR
YÜRÜYEN MERDİVENLER
Projeler
Medya
Haberler
Videolar
Galeriler
İletişim
Bize Ulaşın
Bayi Başvuru Formu
Ürün Talep Formu
Anasayfa
/ Ürün Garantisi
Kurumsal
Hakkımızda
Neden AG Asansör
Değerlerimiz
Hizmetler
Modernizasyon
Ürün Garantisi
Satış Sonrası
Servis ve Bakım
Sıkça Sorulan Sorular
Montaj
Ürün Garantisi
Montajı/imalatı firmamız tarafından yapılan asansör/asansörler ile ilgili olarak;
Garanti süresi asansörün teslim tarihinden itibaren başlar ve 3 (Üç) + 2 yıldır. Ancak bu garantinin geçerliliği için asansörün montajını yapan firma tarafından aylık bakımının yapılması gerekir ve bu bakımlar için firma ücret talep eder.
Montajını yaptığımız asansörün sarf malzemeleri hariç diğer bütün parçaları firmamızın garantisi kapsamındadır.
Asansörün garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
Asansörün tamir süresi en fazla 20 gündür.
Asansörün garanti süresi içerisinde, gerek malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli veya başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep edilmeksizin tamiri yapılacaktır.
Teslim tarihinden itibaren garanti süresi içerisinde kalmak kaydı ile bir yıl içerisinde aynı arızayı ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması sonucu ASANSÖR sisteminden yararlanamamanın süreklilik kazanması, tamiri için geçerli azami sürenin aşılması, malzeme imalatçılarından birinin düzenlediği raporla arızanın tamirinin mümkün olmadığının belirlenmesi durumunda ücretsiz olarak değiştirme işlemi yapılacaktır.
Üst
WhatsApp Danışma Hattı